top of page

我的客戶.你的見證 系列22 - 曬太陽可以照做激光療程嗎?

以下為Oneness客戶真實個案分享,並已得到客戶的同意刊登。


激光療程後一般建議兩星期唔可以暴曬太陽,所以有很多嘅女士就怕左,因為平時都會做運動,曬到太陽;而另一個擔憂,就係怕做完之後一曬太陽斑斑就會出返嚟。


色斑都分好多種類,例如雀斑,曬班的確比較容易受陽光影響。但如果你已經累積左好多年,第一次處理的話,則不需要太擔心。因為重新長出的速度一定會比你原本慢。


另外,暴曬太陽其實係指曬傷,曬黑,或者曬甩皮的嚴重暴曬。如果你平日接受陽光嘅份量都係比較多嘅話,其實身體係會適應陽光。但最後亦視乎治療師嘅診斷同專業分析,咁就可以為你調節最合適嘅能量,而不會傷及皮膚。


今次嘅個案係資深嘅運動教練,基本上每日都要曬太陽,但去咗雀斑之後,皮膚都好穩定,不會容易復發。


以心極緻操作.逆齡奇蹟誕生




bottom of page